La llibreria està tancada per vacances del 31 de juliol fins al 25 d'agost. Les comandes que feu durant aquestes dates es començaran a preparar a partir del 26 d'agost. Bon estiu!
Un exhaustivo inventario de la historia de curar,desde esas primeras hojas de hierba a la modernafarmacología.La historia de la Farmacia en tres capítulos: la literaturauniversal, la literatura española hasta el 98 y laliteratura del siglo XX.De las drogas imaginadas por Homero al viagra deUmbral. U...
Autors :Guerra Garrido, Raúl/Puerto Sarmiento, Javier/Esteva de Sagrera, Juan
Nº de pàgines :412
Un exhaustivo inventario de la historia de curar, desde esas primeras hojas de hierba a la moderna farmacología.
La historia de la Farmacia en tres capítulos: la literatura universal, la literatura española hasta el 98 y la literatura del siglo XX.
De las drogas imaginadas por Homero al viagra de Umbral. Un apasionante ensayo que puede leerse como inventario terapéutico, novela o historia de la farmacia.
Aquest lloc web emmagatzema dades com a cookies per a habilitar la funcionalitat necessària del lloc, incloses anàlisis i personalització. Pot canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar la configuració predeterminada.
Les cookies necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació en la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes cookies.
Personalització
Les cookies de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les cookies estadístiques ajuden els propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de manera anònima.
Marketing
Les cookies de màrqueting s'utilitzen per a rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.